Kata Aluan

Rabu, 8 April 2009

Lepas kita kuaq..suma dah berubah...

Salam..kawan-kawan,ana nak mintak pendapat antum,,lepas kita kuaq dari MML,banyak perubahan dah berlaku sama ada dari segi infra struktur, pentadbiran dan perubahan akhlak palajar maktab mahmud. Mintak beri pendapar masing-masing.

5 ulasan:

rahimkawi berkata...

salam..apa yg ana lihat,dari segi infra struktur,bangunan baru nek 3 tingkat.Banyak yang dah diperbaharui.tapi ramai cikgu2 dah tukaq,sama ada pindah pi alor staq mahupun pi sekolah len.Pengetua pun dah tukaq,n yang paling wisau,akhlak pelajar skang.nampak macam makin kurang dari segi kepimpinannya.

najib berkata...

aku xnampak apa-apa. sebabnya dah lama x merisik khabar skolah 2. nak melawat pon dah xda sapa kat situ yg aku knal.

rahimkawi_MML@Langkawi_Island berkata...

tuk pengetahuan sume,Pengetua MML yang baru,ialah Cikgu kita yang Comey tu la..hehehe...kekal muda dan berseri..CIkgu SOpia...

najib berkata...

:O wah.. 1 p'kembangan yg bgus..

Muhammad Orhan berkata...

assalamualaikum
apa kabar sume
nama: Muhammad Abdul Latif Hamidin (MMCL 1999-2000)
ada yang ingat lagi tak?
wah Cikgu Sopia tu ada lagi ke?
dah jadi pengetua plak tu